“In primul rand identificam potentialul furnizorului respectiv, daca poate sa livreze cantitatea si calitatea pe care noi le cerem. Speram sa avem o piata de retail din ce in ce mai competitiva, care va aduce produse de o calitate mai mare si preturi mai bune, va aduce o alta experienta de cumparaturi, mai placuta pentru consumatori”, a spus Florin Capatana in cadrul celei de-a patra editii a conferintei retailArena - Go (g)Local.

Carrefour a lucrat cu peste 340 de producatori romani pe partea de produse proaspete pe parcursul celor 14 ani de activitate pe plan local.

“Lucram cu producatori de carne, carne de pasare, lactate, procesatori de mezeluri si producatori de fructe si legume, oua si legume. Motorul de dezvoltare este zona de food, aici am gasit si intelegerea si oameni care iubesc ceea ce fac. Am dezvoltat filiera de calitate de produs. Sa luam de exemplu ferma Stoian din Constanta care ne livra morcovi. Am vrut sa oferim clientilor trasabilitatea produselor. Am incheiat un caiet de sarcini in care se spunea cum trebuie sa fie morcovul, cum trebuie sa fie ambalat, ce sa scrie pe ambalaj, ce tip de sol trebuie sa fie. Apoi s-a facut un audit la ferma si acum avem un rulaj mult mai mare si mai mult succes in piata”, afirma Capatana.

Romania le-a adus celor de la Carrefour anul trecut afaceri de 6,18 mld. lei (circa 1,4 mld. euro), in crestere cu 13,4% fata de 2014. Mai mult, profitul a urcat si el cu 9,6% la 127,7 mil. lei (28,7 mil. euro).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography