Retailerul Lidl deschide doua magazine, in Cluj-Napoca si Targu Jiu, si va angaja circa 40 de persoane.

Magazinele urmeaza sa fie inaugurate pe 23 februarie si vor avea o suprafata totala de 2.400 mp. Noile unitati se vor deschide in Cluj-Napoca, pe strada Vaida Voevod Alexandru, iar in Targu Jiu, pe strada Victoriei.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in 27 de tari europene si avand peste 140 de centre logistice ce asigura aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial.

Aflati din Wall-Street PRO cum vrea Lidl sa renunte total la intermediari pentru legume si fructe in favoarea producatorilor romani

Lidl a depasit, anul trecut, pragul de afaceri de un miliard euro (4,72 miliarde de lei), rezultat financiar care plaseaza compania pe locul trei in topul celor mai mari jucatori din comertul alimentar local, dupa Kaufland si Carrefour. Retailerul german de tip discount si-a crescut profitul de aproape trei ori anul trecut, pana la 38,7 milioane euro (172 milioane de lei), potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante. Lidl, intrat pe piata locala dupa preluarea lantului de magazine de tip discount Plus in noiembrie 2010, are cele mai mari vanzari de marca proprie din comertul local – peste 80% din sortiment, o piata estimata la circa 17 miliarde de euro. Printre cei care fabrica produse care sunt comercializate sub marcile Lidl se numara Albalact si Vel Pitar; de altfel, doua treimi din marfurile vandute in magazinele Lidl sunt produse in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri