O pondere importanta in vanzari o detin dermatocosmeticele, bugetata si in 2007 la 20 de procente. Trendul este crescator datorita interesului din ce in ce mai mare manifestat si de clientul din Romania pentru utilizarea produselor de health&beauty diferentiate pe nevoi speciale, altfel decat produsele de masa care se afla in ofertele de supermarket.

Help Net isi continua strategia de consolidare pe piata de retail, prin investitii de peste 2,5 milioane de euro in infrastructura, sisteme, resurse umane si brand.

Help Net Farma este parte a grupului Farmexim cu actionariat 100% romanesc care a inregistrat un turnover de 141 milioane de euro in anul 2006. Pentru anul 2007 grupul estimeaza o cifra de afaceri de 195 milioane euro, planuri ambitioase care au la baza o strategie de dezvoltare a afacerii conform noilor standarde UE.

Citeste si:

Help Net Farma evalueaza noi oportunitati de dezvoltare care includ si optiunea de a face investitii brownfield, demers care a fost initiat inca din anul 2006 si are posibilitati de concretizare in noul an. Astfel de strategii de business sunt incluse in planurile de viitor ale corporatiei, pentru ca misiunea asumata inca de la inceput de a fi mereu mai aproape de pacienti sa fie o realitate si in viitor.

Un alt aspect important al planurilor de investitii in 2007 pentru Help Net il reprezinta proiectele de dezvoltare profesionala in sensul stimularii excelentei. Help Net are in vedere pentru 2007 – 2010 implementarea unui proiect inovator pentru Romania sub denumirea Help Net Corporate University. Obiectivele Universitatii Help Net vizeaza completarea si dezvoltarea pregatirii personalului din companie, sustinerea unei culturi solide de corporatie bazata pe performanta, actualizarea permanenta si sistematica a cunostintelor cu cele mai bune practici din domeniu. Inca de la inceputul anului profesionistii Help Net au beneficiat deja de primele sesiuni de training realizate cu sprijinul Facultatii de Farmacie “Carol Davila” Bucuresti.

Help Net este una dintre cele mai puternice retele de farmacii din Romania, ajunsa astazi la 95 de farmacii in toata tara si peste 800 de angajati. Compania este puternic implicata in viata comunitatii, prin programele speciale de consiliere medicala, binecunoscute si foarte apreciate de publicul larg.