In primul trimestru din 2008, Farmec a realizat o cifra de afaceri de cinci milioane euro, in crestere fata de 4,4 milioane euro cat a inregistrat in perioada similara din 2007. Profitul brut al companiei a consemnat o majorare semnificativa de 26,9%, de la 420.000 euro in primele trei luni ale anului precedent la 530.000 euro in 2008.

"Evolutia vanzarilor de produse dermato-cosmetice este in general destul de lenta in in primele trei luni ale anului, ele venind dupa sezonul de varf al sarbatorilor de iarna", a declarat Mariana Sinitaru, specialist marketing in cadrul Farmec Cluj-Napoca, citat de NewsIn.

Primul trimestru al anului a fost marcat de relansarea gamei de produse de ingrijire a tenului si a corpului Farmec. Relansarea gamei a fost insotita, in luna martie, de o serie de oferte speciale dedicate publicului feminin, care au impulsionat vanzarile companiei.

Evolutia cifrei de afaceri in acest prim trimestru al anului se datoreaza si retehnologizarii sectiilor de productie inceput inca din 2006, care a condus la scaderea costurilor contribuind si la imbunatatirea calitatii produselor. Acest program de investitii va depasi pana in 2010 suma de 12 milioane euro si vizeaza reamenajarea spatiilor de productie si modernizarea liniilor de fabricatie pentru alinierea lor la normele tehnologice si ecologice ale Uniunii Europene.

Eforturile de modernizare ale Farmec s-au concretizat si prin crearea primului laborator din Transilvania de analize fizico-chimice si microbiologice in noiembrie 2007 care, in timpul acestui prim trimestru, a devenit complet operational.

Citeste si:

Produsele de ingrijire a fetei reprezinta, pentru Farmec, categoria cea mai de succes, vanzarile din acest segment reprezentand 60% din totalul vanzarilor. Mai mult, din punct de vedere cantitativ, compania se situeaza pe primul loc in topul vanzarilor de produse cosmetice pe piata autohtona la categoria produse de ingrijire a fetei si a ochilor, cu o cota de piata de 26,1%.

Farmec SA Cluj-Napoca, cea mai longeviva companie producatoare de produse cosmetice din Romania, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.

In 2007, Farmec a realizat o cifra de afaceri de 21,5 milioane euro, in timp ce investitiile de retehnologizare si modernizare a laboratoarelor de cercetare au depasit suma de 3,5 milioane euro.

Profitul brut realizar de companie in 2007 a fost de 2,7 milioane de euro.