“Anul acesta va fi un an greu. Ne asteptam sa fie si mai greu. Momentan nu am observat o revenire a consumului pe care o estimam in a doua jumatate a anului viitor”, a declarat Doina Cavache, corporate affairs manager al Kraft Foods Romania.

Vanzarile marcilor Poiana si Milka se vor mentine aproape de nivelul de anul trecut. Potrivit datelor furnizate de Kraft Foods Romania, compania a comercializat 35 milioane tablete Poiana, vanzarile brandului Milka situandu-se la un nivel similar. Marca Poiana reprezinta aproximativ 50% din vanzarile totale raportate de Kraft Foods pe segmentul ciocolata.

De la inceputul anului, pretul produselor din gama Poiana a fost majorat cu aproximativ 5% ca urmare a fluctuatiilor cursului valutar.

60% din bugetul de promovare pentru brandul Poiana in acest an a fost alocat unei noi campanii de comunicare – “Fa-ti ziua mai frumoasa”. Brandul de ciocolata va beneficia in perioada 1 septembrie-30 noiembrie de o campanie de promovare integrata ce cuprinde website dedicat, TV, radio, expunere pe panotaj stradal in 18 orase si 2,2 milioane flyere distribuite in casutele postale.