Conceptul Trimage a fost lansat pe piata mondiala in 1998, pana in prezent fiind acordate peste 600 de licente in intreaga lume. Reteaua include peste 90 de unitati francizate, in Franta, Grecia, SUA, Marea Britanie, Australia, Noua Zeelanda, Spania, Portugalia, Maroc, Mexic.

Trimage a sesizat potentialul pietei romanesti de servicii si dorinta antreprenorilor romani de a opera afaceri fundamentate pe idei noi, motiv pentru care a decis extinderea in Romania, o piata de altfel lipsita de competitori pe segmentul sculpturii personalizate.

Ca orice companie cu viziune, Trimage a reusit sa inoveze si “sa dea viata” obisnuitelor fotografii, imortalizand in tipar 3D amintiri si imagini, prin imbinarea sculpturii cu fotografia. Sculptura personalizata este nu numai un proces tehnologic simplu, dar si un instrument de marketing inedit, prin care se concepe un design personalizat de brelocuri, materiale promotionale, magneti, suporturi pentru pahare, ceasuri de perete sau decoratiuni de Craciun. Exista sute de locuri si evenimente la care se pot expune produsele, iar rata medie de profit brut inregistrata la nivel de unitate francizata este de 300%, in conditiile in care investitia initiala poate fi de aproximativ 5.000 de euro.

Oportunitatile pentru francizat, care dau greutate afacerii in franciza Trimage, sunt piata inca neexploatata din Romania, un nivel investitional initial redus si neconditionarea de un spatiu de vanzare – afacerea putandu-se derula acasa, in atelier, in garaj sau depozit.

Beneficiile de care se bucura francizatul Trimage sunt, pe langa notorietatea marcii, licenta de exclusivitate teritoriala, valabila pe o perioada de cinci ani, echipamentele necesare, inclusiv instrumentul cheie al afacerii - Statia Exclusiva de Sculptura, un stoc initial de materie prima, materiale promotionale, precum si asistenta permanenta din partea MasterFrancizatului pe Romania.