In ultimii 15 ani au existat tentative de a introduce, pe segmentul restaurantelor, specificul culinar traditional mexican, in cele din urma esuate din cel putin doua motive: potentialul de dezvoltare al pietei romanesti pe nisa bucatariilor “picante” era inca deficitar, iar actorii care au intrat in scena culinara mexicana nu dispuneau nici de know-how-ul necesar implementarii unui restaurant autentic si de calitate, nici de informatiile caracteristice miscarii pietei locale in ansamblul sau. Lucrurile s-au schimbat insa, capacitatea de absorbtie a pietei globale devenind stimulentul necesar si suficient pentru industria mancarii mexicane, care, in numai zece ani s-a dublat, devenind parte integranta a meniului zilnic, la nivel mondial.

Reconfigurarea internationala a trasat unda verde si pietei romanesti in implementarea primei retele de restaurante mexicane Sombrero, in sistem de franciza. Absenta unor concurenti redutabili, la nivel national, reprezinta componenta cu cea mai mare greutate a afacerii pe care o propune Sombrero, nisa bucatariei mexicane fiind in Romania in mare parte neexploatata.

Suplimentar conceptului traditional de restaurant cu specific mexican, Sombrero aduce valoare adaugata afacerii, prin serviciul de livrare in sistem de catering. Costurile suplimentare generate de sistemul de catering sunt integral suportate de francizorul Sombrero, francizatul nefiind obligat sa investeasca, la demararea afacerii sale in franciza, in achizitionarea de mijloace de transport sau a sistemului logistic.

Citeste si:

Viziunea Sombrero, in dezvoltarea retelei sale de restaurante in franciza, consta in identitatea de marca, diferentiata de oricare alt local “exotic”, prin aportul exploziei cromatice si al diversitatii culinare.

Achizitionarea francizei Sombrero implica un nivel investitional initial de aproximativ 40.000 de euro.

Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici - de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.