“In ultimele trei luni, nu am mai inteles nimic din fluxul de date economic-financiare, chiar si politice. Mai mult, degeaba avem o politica reala, daca nu avem predictibilitate. Cand vorbim de o strategie pe 10 ani, nu stim ce ordine numerica sa luam in considerare, avand in vedere schimbarile economice din ultima perioada”, a declarat Palfi, in cadrul unui eveniment organizat de publicatia Business Magazin.

Alte probleme cu care se confrunta mediul de business, in opinia executivului Romaqua Group, sunt dimensionarea corecta a pietei si a puterii de cumparare a romanilor.

“Din cauza acestui mediu impredictibil, lucram in comandamente prin care incercam sa fim la curent cu ceea ce se intampla pe piata, atat in randul competitorilor, cat si in randul clientilor. Oricum, situatia este la fel atat pentru companiile romanesti, cat si pentru investitorii straini”, mentioneaza Palfi.

Romaqua Grup, cu afaceri de 111,1 milioane de euro, este unul din cei mai importanti jucatori de pe piata locala a apelor minerale.

Compania are in portofoliu opt branduri: Borsec (apa minerala), Stanceni (apa minerala), Aquatique (apa minerala), Giusto (bautura racoritoare), Quick Cola (bautura racoritoare), Lamaita (bautura racoritoare), Metropolitan Caffe (cafea) si Albacher (bere).