Consortiul Bostina & Associates Financial Consulting - B&S Europe - SICI Dominus a fost declarat castigator al licitatiei organizate de Autoritatea de Management pentru achizitionarea de servicii de management financiar si control in vederea indeplinirii corespunzatoare a atributiilor care ii revin, respectiv pentru sustinerea activitatii de verificare administrativa si verificare si control la fata locului a proiectelor finantate prin Programul Operational Sectorial “Cresterea Competitivitatii Economice “ (POS CCE), a anuntat casa de avocatura.
“Obiectivul nostru este sa asiguram sprijinul de specialitate necesar eficientizarii procesului de verificare administrativa si la fata locului a proiectelor finantate in cadrul POS CCE, contribuind astfel la implementarea si absorbtia eficace, eficienta si transparenta a fondurilor alocate prin POS CCE”, spune Mihaela Stanescu, director general Bostina & Associates Financial Consulting.

Consortiul va urmari in special cresterea capacitatii administrative a AM POS CCE prin sustinerea activitatii Serviciului de Management Financiar si Control, atat cu personal calificat, care sa asigure expertiza necesara pentru sustinerea activitatii de verificare administrative si sa completeze echipele de verificare responsabile de verificarea la fata locului, cat si cu logistica aferenta in vederea asigurarii calitatii verificarilor efectuate.

Oferta financiara pentru serviciile de management financiar si control a fost de 1,48 milioane lei plus TVA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri