"Cele cinci pasaje sunt in faza de proiectare si urmeaza sa le facem expertiza tehnica, insa va trebui intervenit chirurgical, ceea ce inseamna ca la trei dintre ele nu vom mai realiza si suprastructura. Cele cinci pasaje vor masura, la finalizarea constructiilor, 400 de metri patrati liniari. Trei dintre ele sunt amplasate peste cai ferate, si anume peste calea ferata de la Brazi, cea de la Bucuresti-Targoviste si Bucuresti-Brasov, celelealte doua fiind pozitionate peste DN 72. Construirea celor cinci pasaje ar putea costa aproximativ 15 milioane de euro", a spus Marin Ionescu, potrivit NewsIn.

Pe de alta parte, Radu Berceanu a declarat ca o decizie privind modernizarea celor cinci pasaje ar putea fi luata in primavara anului viitor, in functie de fondurile disponibile.

El a mentionat ca pasajele respective trebuie decopertate, aranjate si reparate, astfel incat intreaga portiune sa fie inlocuita.

Prin aceasta modernizare ministrul de resort spera ca timp de 10-12 ani nu vor mai fi probleme de circulatie in zona in care vor fi amplasate cele cinci pasaje.

Lucrarile la centura Ploiesti Vest se realizeaza pe o lungime de 12,8 km, soseaua fiind extinsa de la doua la patru benzi, iar valoarea lucrarilor la centura este in jur de 43 milioane de euro.

Cele patru benzi de circulatie, cate doua pe fiecare sens de mers, au fiecare latimea de 3,5 metri.