Astfel, Banca Transilvania ofera firmelor nou infiintate sau care nu au implinit inca 12 luni de functionare comisioane zero la gestiunea contului curent, plati intrabancare si interbancare, efectuate prin internet banking si mobile banking, plati si incasari cu cec, bilet la ordin si ordin de plata.

Totusi, banca va comisiona retragerile de numerar de la bancomate sau de la casierie.

“Acest produs nu intra in logica cost-beneficiu. Noi stim ca prin oferirea acestor beneficii in primul an de functionare al firmei nu vom fi profitabili. Cu toate acestea, avem incredere in propria noastra capitalizare si imagine si speram ca firmele sa se pune pe picioare si in urmatorii sa castigam si noi ce am pierdut in primul an”, a mentionat Tiberiu Moisa.

El spune ca banca nu va impune o bariera de iesire companiilor care nu vor mai dori sa lucreze cu Banca Transilvania dupa utilizarea acestui produs in primul an de functionare al firmei.

Moisa arata ca una din doua companii care-si incep activitatea nu reusesc sa ajunga la implinirea unui an de business, procentajul fiind similar si in alte state dezvoltate.

Citeste si:

In prezent, Banca Transilvania are 140.000 de clienti persoane fizice, in crestere cu 20% fata de finele anului trecut.

Banca a raportat pentru primele noua luni din acest an un profit net de 265,43 milioane lei, cu 30% mai mare fata de aceeasi perioada din 2011.

Portofoliu de credite se ridica la 17,14 miliarde de lei, din care 64% sunt imprumuturi acordate companiilor, iar 36% persoanelor fizice.

Creditele neperformante, cu restante mai mari de 90 de zile, reprezinta 10,93% din totalul portofoliului de credite al bancii.