"Inainte de orice, transferurile de bani prin canalele electronice contribuie la multiplicarea optiunilor pentru consumator. Alaturi de rapiditatea serviciului si de capacitatea sa de a fi la indemana consumatorului, acesta devine tot mai mult un factor decisiv in optiunea lui pentru un anumit serviciu", a declarat Vladescu.

Dezvoltarea rapida a canalelor electronice in intreaga retea Western Union asigura mai multe optiuni pentru nevoile de transfer ale clientilor. Insa, in privinta stabilirii preturilor pe anumite canale specifice, aceasta depinde de multi factori, printre care dezvoltarea tehnologiei si a infrastructurii, obiceiurile de consum sau diversele bariere impuse de piata.

"Investim masiv in canalele electronice. In ceea ce priveste noile servicii, ne concentram pe dezvoltarea serviciilor noastre de plata business-to-business si dezvoltarea canalelor electronice, cum ar fi serviciile de transfer de bani online, serviciile de transfer de bani account based in colaborare cu bancile și cardurile pre-platite. Toate sunt gandite ca sa dea consumatorului mai multe optiuni si mai multa comoditate în folosirea serviciului", a mai spus Bogdan Vladescu.

Bogdan Vladescu va vorbi despre transferurile de bani in era digitala la conferinta” Bancile in noua economie”, care va avea loc miercuri, 21 noiembrie.

Inscrie-te si tu la conferinta organizata de wall-street.ro impreuna cu Orange Romania, Simplus, PwC, Western Union si Romsys.