“Aceasta modificare face parte din procesul de aliniere la imaginea si valorile grupului financiar bancar Eurobank EFG si este un semn al implicarii si mai intense a grupului in activitatile financiare din Romania”, precizeaza comunicatul.

Grupul Eurobank EFG furnizeaza servicii financiare prin carduri de credit si credite de consum si este prezent pe o piata de peste 100 milioane de oameni, in Romania, Grecia, Cipru, Serbia - Muntenegru, Bulgaria, Polonia, Turcia si Ucraina.

Eurobank EFG a intrat pe piata romaneasca in anul 2000, prin achizitionarea unui pachet initial de 19,25% din capitalul social al Bancpost. De atunci, grupul si-a extins in mod constant prezenta, atat prin cresterea pachetului sau de actiuni din Bancpost, devenind in prezent actionarul majoritar, cu 77,5% din totalul actiunilor, cat si prin infiintarea mai multor societati, printre care se numara EFG Retail Services, EFG Eurobank Leasing, EFG Eurobank Mutual Funds Management Romania, EFG Eurobank Finance, EFG Eurobank Securities si EFG Eurobank Property Services.

In 2004, Eurobank EFG a infiintat in Romania, Euroline Retail Service, primul emitent de carduri de credit nebancare din tara, prin cardurile de credit EuroLine si EuroLine Style.