„In ciuda mediului dificil, in 2015, activitatile noastre de creditare corporate si IMM-uri au aratat o crestere considerabila. Portfoliul de credite corporate si IMM a crescut cu mai mult de 50%, iar portofoliul total de credite a crescut cu peste 14%”, a declarat Yakup Cil, CEO Credit Europe Bank Romania.

Pe segmentul de retail, activitatea cu carduri, prin produsul CardAvantaj a continuat sa reprezinte principalul motor de crestere. Numarul total de carduri de credit a crescut cu 5%, iar rulajul aferent cardurilor de credit a crescut cu peste 8%. In anul 2015, totalul depozitelor clientilor a ramas stabil, la nivelul de 600 de milioane de euro, cu o baza de depozite bine diversificata.

„Privind in perspectiva, suntem increzatori in capacitatea noastra de a continua aceasta crestere profitabila in 2016, dar si in viitorul mai indepartat. In acest an, obiectivul principal va continua sa fie legat de activitatile de corporate si IMM si de cele cu carduri. Avem un obiectiv ambitios pentru 2016 si anume dorinta de a creste portofoliul de credite cu peste 30%, cu precadere in zona corporate si IMM”, a completat Yakup Cil.

Citeste si:

In privinta cardurilor de credit, se doreste cresterea numarului total cu peste 10%, iar cifra de afaceri totala sa fie de peste 15%. Pentru a atinge acest obiectiv, banca a lansat un nou produs la sfarsitul anului trecut, numit “Cardul Optimo”, un card de credit de consum care ofera clientilor pana la 36 de rate lunare.

Pana in prezent, Credit Europe Grup a finalizat oferirea de solutii pentru mai mult de 1.000 de credite pentru clientii cu credite CHF, intr-un efort de a le prezenta acestora optiuni rapide la dificultatile financiare pe care le intampina. Acestea sunt adaptate la capacitatea de plata curenta a clientului, evaluata de catre banca, in baza documentelor financiare furnizate bancii. De asemenea, banca a infiintatat si o linie telefonica (021 406 50 60) pentru clientii cu credite CHF si care doresc sa discute cu reprezentantii bancilor.

In Romania, Credit Europe Bank asigura o gama larga de produse si servicii pentru persoane fizice, IMM-uri si corporatii, prin intermediul unei retele alcatuite din 57 de sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Phone Banking. In 2013, Credit Europe Bank (Romania) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenta pe piata locala. Membra a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activeaza inca din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial si Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) si apoi, din 2007, in urma unui proces de rebranding, sub numele Credit Europe Bank Romania.