Daunele platite de companie in primele noua luni se ridica la 3,86 milioane lei, se arata intr-un comunicat transmis de Grawe.

"Obiectivul nostru pentru anul 2008 a fost sa obtinem o crestere a volumului de prime subscrise de circa 30%. Conditiile actuale ale economiei mondiale, precum si evidenta reticenta fata de investitii care incepe sa se manifeste in randul populatiei ne-a facut sa revizuim aceasta prognoza la 20%", a declarat directorul general al companiei, Peter Kasyk.

El a aratat ca rezultatele companiei inregistrate pana in prezent sunt "satisfacatoare", motiv pentru care reprezentantii companiei se declara "temperat optimsti" in ce priveste afacerile pentru anul viitor.

"Ne vom urmari planurile de dezvoltare pentru anul 2008 in continuare, strategia de dezoltare de noi produse si de deschidere de noi reprezentante teritoriale urmand a ramane neschimbata", a adaugat Kasyk.

Compania si-a extins deja reteaua teritoriala cu opt noi agentii si puncte de lucru, ajungand la un total de 52 de pucte de vanzare, urmand ca pana la sfarsitul anului sa mai inaugureze doua agentii.

Citeste si:

Grawe Romania Asigurare vrea sa intre din luna noiembrie pe piata asigurarilor generale, in conformitate cu planul de dezvoltare, dupa opt ani de la lansarea companiei pe piata asigurarilor de viata.

Compania lanseaza o asigurare completa pentru locuinte si bunuri careia i se poate atasa, suplimentar, acoperirea daunelor produse de catastrofe naturale (inundatie si cutremur).

"Pentru 2009 avem ca tinta intrarea pe piata asigurarilor obligatorii a locuintelor prin participarea la pool-ul de asigurare impotriva dezastrelor naturale. Pentru compania Grawe Romania aceasta asigurare facultativa este primul pas pentru a atinge acest scop, produsul fiind usor adaptabil si proiectat spre a fi complementar unei asigurari obligatorii conform definitiei legii", se mai arata in comunicat.

Pentru 2009, compania se asteapta la o valoare a primelor brute subscrise pe segmentul asigurarilor generale de circa 1,5 milioane euro si la un numar total de aproximativ 17.000 de noi clienti.

Compania vrea sa ajunga intre primii cinci asiguratori de pe piata asigurarilor de viata la finalul acestui an, iar pentru urmatorii doi ani isi propune sa ajunga pe unul din primele 15 locuri pe segmentul asigurarilor generale.