Flanco Unirea, care are o suprafata de 2.300 de mp si 50 de angajati, a atras in primele patru zile peste 12.000 de vizitatori (dintre care 4.000 cumparatori, respectiv un client la fiecare 40 secunde).

„Noul concept de magazin creat de Flanco este un succes deplin, inca de la lansare, cei peste 12.000 vizitatori in numai patru zile reprezentand un record absolut pentru un magazin din Romania”, a declarat Violeta Luca, marketing director Flanco.

Valoarea medie a unei cumparaturi s-a ridicat la 750 lei, 40% dintre produsele vandute fiind reprezentate de articolele oferite la preturi promotionale cu ocazia inaugurarii magazinului.

Retailerul a investit 2 milioane de euro (inclusiv stocul de marfa) in lansarea magazinului din Unirea Shopping Center, si are in plan sa continue extinderea retelei, pana la sfarsitul anului urmand a fi deschise alte 6 magazine cu acelasi concept nou in toata tara.

Citeste si:

Conducerea Flanco isi doreste pentru primul an vanzari de circa 3.200 de euro pe metru patrat (circa 7,3 mil. euro pe an). De asemenea, managmentul se asteapta ca in jur 1.000 de oameni sa viziteze zilnic magazinul .

Pentru Flanco lucreaza 750 de persoane, dintre care 50 in noul magazin din centrul comercial Unirea. Odata cu deschiderea noilor unitati, vor mai fi angajate inca 100 de persoane.

Retailerul vrea ca la finalul anului sa detina 12% din piata de retail electroIT care este estimata la 1-1,1 miliarde de euro. Astfel, compania va ajunge in 2011 la un business de circa 120-130 de milioane de euro, fata de aproximativ 100 de milioane de euro anul trecut. Conducerea Flanco isi doreste sa inregistreze un profit net in jurul a 1% din cifra de afaceri.