Compania, lider mondial pe aceasta nisa, cu peste 350 de intreprinderi beneficiare de serviciile sale, a ales Romania pentru ca reprezinta o rampa de lansare pe piata est-europeana.

De asemenea, economia in continua dezvoltare a tarii a reprezentat un avantaj pentru alegerea tarii noastre pentru debutul penetrarii regiunii est-europene. "ValueFirst isi propune sa patrunda in urmatorul an si in alte tari est-europene, dar si in Orientul Mijlociu", a declarat Vijay Shukla, director al departamentului international de vanzari al companiei.

Datorita competitiei extrem de acerbe din Romania, mediul de afaceri este tot mai preocupat de reducerea costurilor si de eficientizarea muncii.
Serviciile furnizate companiilor prin intermediul mesajelor reprezinta o alternativa mai putin costisitoare si mai rapida decat comunicarea clasica.

Citeste si:

"Serviciile de mesagerie, din punct de vedere al costurilor si al eficientizarii cailor de comunicare, vor deveni din ce in ce mai importante in Romania odata cu aderarea la Uniunea Europeana, cand tara noastra va trebui sa se alinieze la practicile profesionale ale altor tari din UE", a precizat George Pascu, director executiv al ValueFirst Romania.

"Rata de penetrabilitate a serviciilor de telefonie mobila in Romania este mult mai mare decat in India. Cum acest tip de servicii au fost adoptate eficient de India, estimam ca Romania va capta mult mai bine acest segment, comparativ cu India, datorita numarului mare de telefoane mobile, raportat la numarul de locuitori", a adaugat Marius Florea, director al reprezentantei din Romania a ValueFirst.

In Romania, ValueFirst este reprezentata de firma Dream Advertising SRL.
Compania ValueFirst permite clientilor sa comunice intre dispozitive IT si operatorii mobili, folosind serviciile de SMS. Platforma firmei de transmitere a mesajelor poate furniza servicii de SMS catre orice aparat de tipul CDMA/GSM.