"Continuam sa lansam pe piata servicii si produse cu valoare adaugata si relevante pentru consumatorii romani. Ne asteptam ca un numar mare de clienti sa activeze serviciul de notificare pentru a beneficia de o comunicare rapida si eficienta cu prietenii sau partenerii de afaceri", a declarat Adrian Florea, Product & Services Development Manager, Cosmote. Platforma tehnica pentru implementarea acestui serviciu a fost realizata de compania Comverse, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de mesagerie din lume.
Cosmote Romania, membra a grupului elen Cosmote, s-a lansat in decembrie 2005, iar produsele si serviciile sunt distribuite la nivel national prin peste 400 de magazine si 9.000 de puncte independente de vanzare. Dupa primele 4 luni pe piata romaneasca, compania a atins un numar de peste 275.000 de clienti. Grupul Cosmote are cam 8,8 milioane de clienti in regiunea Europei de Sud-Est, fiind printre operatorii cu cea mai dezvoltata prezenta in regiune in tarile in care ofera servicii (Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: