Cel mai mare magazin online din lume, Amazon.com, a incheiat cel de-al doilea trimestru al 2006 cu un profit net de 22 milioane de dolari, in scadere cu 58 % fata de 52 milioane de dolari inregistrate in primele trei luni ale anului anterior.

Amazon vinde pe Internet carti, DVD-uri, componente electronice si alte produse.

In schimb, veniturile companiei au crescut cu 22%, pana la 2,14 mld.de dolari, putin peste estimarile medii facute de specialistii de la Thomson Financial care vedeau incasari de 2,10 mld. de dolari.

Cel mai mare portal de cumparaturi din lume, Amazon.com, a inceput sa vanda prin pagina sa web o serie de produse alimentare si nealimentare, precum cerealele, titreaza New York Times. Astfel, noul serviciul lansat de Amazon va concura bacaniile traditionale, dar si pe cele online care au o arie geografica limitata de distributie. In acest sens, compania a angajat un numar consistent de oameni si a investit masiv in tehnologie pentru a oferi produse precum detergenti, snack-uri, sampon sau pasta de dinti.

Citeste si:

In cadrul unei conferinte telefonice la care au participat si o serie de analisti, presedintele si directorul executiv Jeffrey P. Bezos a precizat ca Amazon trebuie sa investeasca puternic in noi proiecte, dar sa si inceapa programe promotionale.

Compania a fost fondata de Jeff Bezos intr-un garaj, in 1994..In acest moment, Amazon este pozitionata in mintea consumatorilor ca fiind una din marile legende ale businessului IT.

Initial, Amazon a pornit la drum ca un site de vanzare de carti si a reusit sa aduca in "vitrina" si alte produse.