Axigen, dezvoltatorul de solutii profesionale de mesagerie electronica membru al grupului Gecad, a anuntat azi lansarea serviciului FIRsT Support (Free, Immediate Response Time Support), primul nivel de suport tehnic, oferit non-stop si gratuit tuturor utilizatorilor, inclusiv celor care folosesc versiuni de evaluare.

Axigen va devine astfel furnizor al unui pachet gratuit Office Mail Server Edition (destinat companiilor mici) care include si suport tehnic non-dtop, fara costuri aditionale.

Programul de Suport Tehnic al Axigen este structurat in patru mari categorii, care se adreseaza unor nevoi organizationale diferite ale clientilor: oferta speciala FIRsT Support, Premium, Gold si GoLive. Serviciile oferite pot include suport oferit prin intermediul emailului sau telefonic, asistenta la sediul clientului cu privire la utilizarea produselor Axigen, precum si acces la actualizari de produs, documentatie online, forumuri, knowledgebase si la newsletter-ul Axigen.

Lansat in ultimul trimestru al anului trecut, in urma unei investitii initiale de doua milioane de euro, Axigen a ajuns sa fie distribuit in intreaga lume de aproximativ 30 de parteneri. Echipa Axigen este formata in prezent din aproximativ 60 de angajati, iar compania estimeaza ca pana la sfarsitul anului va ajunge la un volum de instalari de circa 500.000 de casute postale.