Era anul 2008, iar Jerry Yang – fondator si director general al Yahoo! – avea pe masa o oferta de 44,6 miliarde de dolari de la Microsoft pentru cumpararea. Criza inca nu venise, Google inca nu se transformase intr-un colos de 500 de miliarde de dolari, iar Facebook abia incepea sa prinda la public, intr-o lume dominata de MySpace si Hi5. Asa ca a refuzat oferta, conform Adevarul Financiar.

Mai tarziu, insa, actionarii Yahoo! aveau sa regrete amarnic, dupa ce compania a fost marcata de o serie de scandaluri continue, iar capitalizarea companiei scazuse la doar 22 de miliarde de dolari, mult sub valoarea activelor si a banilor din conturi.
Inceputurile Yahoo!, parte din mitologia Silicon Valley

Yahoo! a luat fiinta in anul 1994, istoria sa fiind de acum parte a mitologiei privind Silicon Valley. In acel an, Jerry Yang – un imigrant din Taiwan orientat spre matematica – si David Filo – un programator din Louisiana – pun bazele a ceea ce acum se cheama Yahoo!. Mai exact, era un director de linkuri utile cu cele mai interesante lucruri care se gaseasu pe internet. De altfel, internetul insusi era abia la inceput. Directorul cu pricina se numea „Ghidul lui Jerry si David catre World Wide Web“. Pe atunci internetul era alandala, iar utilizatorii cu greu gaseau ceva folositor in tot amalgamul. Astfel, pagina celor doi a devenit din ce in ce mai populara.

Citeste articolul integral pe Adevarul Financiar.

Sursa foto: Zadorozhnyi Viktor / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri