Astfel, in 2008, numarul abonatilor la serviciile HDTV va creste cu 17 milioane, fata de anul precedent.

Totodata, serviciile de acest gen vor deveni mult mai populare, in randul utilizatorilor, ajungandu-se ca, in 2012, sa beneficieze de acest serviciu, sau de unul inchiriat, 103 milioane de case, conform studiului efectuat.

Profitul generat de abonarea la canalele distribuite de HDTV sau cel obtinut din inchirierea echipamentului va ajunge la 2,6 miliarde de dolari (1,64 miliarde euro) pana in 2012.

Desi retelele de cablu ofera abonatilor programe HD gratuite, operatorii de cablu, furnizorii de televiziune prin satelit si companiile de telefonie vor profita de numarul mare de cereri ale serviciilor HDTV. Acestea vor oferi consumatorilor canale premium HD, echipament HD in leasing, filme la cerere si televiziune in format HD, arata studiul efectuat.

Citeste si:

De asemenea, o economie in scadere poate determina ca numarul cererilor de abonare HDTV sa creasca, considera Scott Sleek, director al Pike & Fischer.

“Oamenii se vor decide sa investeasca mai mult in sistemele de entertainment de acasa”, declara Sleek. “In acest fel, consumatorii isi pot prepara singuri popcornul si pot comanda un film HD, in loc sa dea 50 de dolari sau mai mult pentru a iesi la cina si a viziona un film la cinematograf”, a adaugat directorul Pike & Fischer.