Rezultatele studiului arata cresterea ratei de satisfactie in randurile clientilor HP, evidentiind angajamentul companiei de a oferi cea mai buna experienta online din domeniu.
Customer Respect Group a trecut in revista peste 2000 de website-uri din toate domeniiile, pentru a studia modul in care corporatiile isi trateaza clientii online, in acest sens, evaluand prezenta web a companiei HP in ultimele 12 luni, din sase puncte de vedere, pentru a masura satisfactia generala a clientilor, simplitate - usurinta in navigare -, capacitate de raspuns - raspunsuri rapide si utile la intrebari - , confidentialitate - respect pentru confidentialitatea clientului, atitudine - atentia acordata clientului pe site - , transparenta - politici deschise si oneste si principii - aprecierea si respectarea informatiilor despre clienti.
Per total, HP a inregistrat 8,7 puncte din 10, situandu-se astfel pe primul loc, compania fiind remarcata in special in zona de confidentialitate, in plus, studiul a aratat ca timpul de raspuns la e-mail-uri, de o ora, a fost pur si simplu impresionant, mai ales in contextul provocarilor semnificative cu care se confrunta o mare parte din industria high-tech.
Acest premiu vine ca o incununare a altor cateva studii si distinctii, care demonstreaza modul in care HP detine suprematia in industrie, prin furnizarea celor mai bune experiente pentru clienti.
HP este o companie furnizoare de solutii tehnologice destinate consumatorilor, intreprinderilor si institutiilor din intreaga lume, oferta companiei cuprinzand infrastructura IT, echipament de calcul si acces de uz personal, servicii globale si solutii de imprimare si prelucrare a imaginii.
In ultimele patru trimestre financiare, incheiate la 30 aprilie 2005, veniturile obtinute de HP au totalizat 83 de miliarde de dolari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: