Plata se poate face gratuit de pe site-ul companiei de catre orice client care are un cont in aplicatia MyAccount. Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate realiza prin card bancar de credit sau debit.

„Prin acest nou serviciu speram sa ne ajutam clientii sa faca economii importante de timp cu plata facturilor care acum se poate face in doar cateva minute” a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial pe segment rezidential in cadrul Romtelecom.

Un cont MyAccount se poate realiza cu ajutorul codului de abonat al clientului si al unei adrese de e-mail valide. Dupa logare, pe aplicatia MyAccount se pot vizualiza gratuit ultimele sase facturi, lista detaliata a apelurilor, situatia platilor sau a traficului inregistrat pentru Clicknet mobil, in cazul in care clientul foloseste acest serviciu.

Pana la 15 martie, clientii persoane fizice cu cont MyAccount care utilizeaza unul dintre serviciile pe baza de abonament oferite de Romtelecom (telefonie fixa, internet, televiziune digitala) vor fi inscrisi la o tombola la care pot castiga 20 de televizoare LCD Samsung 26R81.

Operatorul dispune de 21 000 de puncte la care se pot plati facturile, acestea reprezentand ghisee ale bancilor, bancomate, oficii autorizate ale Postei Romane, serviciul UniKasa, serviciul Simplis Facturi, puncte de incasare PayPoint, magazine Germanos, magazine Romtelecom.

In septembrie 2009, Romtelecom avea afaceri de 609,4 milioane de euro si 2,8 milioane de utilizatori pentru serviciile de telefonie fixa, 750.000 de clienti de internet si 831.000 de abonati la serviciile de televiziune digitala prin satelit.

Gecad ePayment este principalul integrator de solutii pentru comert electronic de pe piata locala, anul trecut, compania procesand 1.108.500 de tranzactii cu un volum de 88 de milioane de euro, dintr-o piata totala de 92,8 milioane de euro

Cum arata afacerile Cosmote si Romtelecom dupa primul an de criza

Cum arata afacerile Cosmote si Romtelecom dupa primul an de criza