"Dupa aproape un an si jumatate de pauza, incepand de ieri (18.07.2010) m-am reintors in retail-ul online, nu doar ca om de marketing, observator si alte activitati colaterale, ci ca antreprenor, ca detinator si manager al unui magazin online. Ieri am lansat un proiect la care lucrez de mai bine de 6 luni, floria.ro", scrie Frunzetti pe blogul sau.

Ce aduce nou floria.ro intr-o piata in care exista jucatori consacrati, precum 123flori sau Floridelux?

Dupa cum afirma antreprenorul, Floria.ro nu este un magazin de flori de lux, ci unul de flori accesibile.

"Stiu ca, desi 90% dintre utilizatori au carduri, nu prea le folosesc pe Internet. Astfel, pe langa plata cu cardul online sau prin Ordin de Plata (care intarzie cu o zi livrarea coletului), Floria ofera posibilitatea de a plati buchetul de flori prin SMS (optiune valabila pentru buchetele de 49 de lei, intrucat plata permisa de operatorii de telefonie mobila este de 10 euro + TVA). Si daca vreti un buchet mai scump, puteti sa solicitati un curier Floria care sa vina sa incaseze banii de acasa /de la birou inainte de a livra comanda (din nou numai in Bucuresti, dar vom incerca in curand sa oferim ambele variante de plata si in tara)", spune Mugur Frunzetti.

Citeste si:

In plus, magazinul online de flori are abonamente cu reduceri speciale de pana la 30%.

Desi onoreaza din aceasta dimineata orice comenzi, Floria.ro este inca in versiune beta.

Mugur Frunzetti a fost directorul executiv al MarketOnline pana in martie 2009.