Atat procesul de rebranding, dar si introducerea unor preparate sanatoase asemenea salatelelor nu au dat rezultatele asteptate precum vanzarile mari inregistrate in alte colturi ale lumii.

Anuntul a fost dat publicitatii printr-o adresa inaintata Comisiei americane pentru tranzactionarea titlurilor de valoare (Securities and Exchange Commission – SEC) prin care au anuntat un nivel al costurilor de 23 de milioane de lire sterline, dar totodata
explicau faptul ca lanturile concurente Pret A Manger si Starbuck le atrag in proportie mare clientii.

Denis Hennequin, seful McDonald’s pe Europa a precizat ca restaurantele companiei au o imagine “obosita” in comparatie cu ceilalti competitori care ofera servire pe canapele ori intr-un interior deosebit.

Mai mult, pe langa inchiderea celor 25 de restaurante McDonald’s UK intentioneaza sa cedeze alte 50 de unitati in sistem de franciza.

Citeste si:

Aceste decizii apar intr-o perioada in care in Marea Britanie exista o preocupare importanta legata de numarul mare de persoane, in special copii, supraponderale si de renumele pe care l-au capatat produsele MC Donalds, de mancare mai putin sanatoasa.

Marea Britanie, unde compania detine 1.200 de restaurante, reprezinta una dintre cele mai importante piete pentru companie alaturi de Franta si Germania.

Mai mult, nici in sondajele facute in randul adolescentilor,compania McDonald’s nu a iesit prea favorabil. Daca anul trecut aproape 10 procente dintre tineri preferau McDonald’s in topul preferintelor alimentare, anul acesta doar 1 procent a avut o preferinta similara.