Visa International si FIFA (Fédération Internationale de Football Association) au anuntat incheierea unui acord de referinta prin care Visa va deveni Partener FIFA cu drepturi globale pentru o larga gama de activitati FIFA, intre care FIFA World Cup (Cupa Mondiala FIFA) si FIFA Women’s World Cup (Cupa Mondiala Feminina FIFA). Acest nou parteneriat, cu acces fara precedent la proprietatile FIFA din intreaga lume, stabileste legatura intre brand-ul lider mondial in efectuarea de plati, Visa, si sportul lider mondial, fotbalul, intr-o relatie unica, inovatoare, de care vor beneficia suporterii din intreaga lume.

Implicarea Visa va incepe in ianuarie 2007 si va continua pana in 2014, la categoria de produse Servicii Financiare. Fiind unul dintre cei sase Parteneri FIFA, Visa se va bucura de un nivel mai ridicat de asociere cu FIFA decat sponsorii anteriori din aceasta categorie si se va bucura de drepturi asupra unei game diverse de activitati FIFA, intre care active exclusive de marketing, competitii, evenimente speciale si programe de dezvoltare. Visa si FIFA vor colabora la nivel mondial pentru a crea programe exclusive de plata Visa, in jurul acestor activitati FIFA.

“Asa cum numai Visa poate, vom colabora cu reteaua noastra extinsa de 21 000 institutii financiare membre, pentru a transmite interesul si entuziasmul fotbalului catre sutele de milioane de detinatori de carduri Visa din intreaga lume,” a declarat Christopher Rodrigues, Presedinte si CEO Visa International. “Acest parteneriat ne va permite sa le aducem detinatorilor nostri de carduri programe care sa atinga insusi centrul pasiunii lor pentru acest joc, atat la nivel mondial, cat si local. Parteneriatul cu FIFA sustine in mod real strategia Visa de a se asocia cu cele mai bune brand-uri din lume si completeaza pozitia puternica a brand-ului nostru la nivel global.”

“Sunt incantat sa salut un nou membru al familiei FIFA si sunt increzator ca, beneficiind de sprijinul Visa, putem garanta continua dezvoltare a fotbalului, in toate variantele sale, pe intregul glob,” a declarat Presedintele FIFA, Joseph S. Blatter. “Castigand suportul unui sponsor atat de dedicat competitiilor internationale, ne-am reafirmat convingerea ca FIFA, in calitate de protector al celui mai popular sport din lume, le ofera partenerilor nostri o platforma fara rival pentru a-si construi brand-urile, dincolo de orice diferente.”

Ca lider mondial in serviciile de plata, acceptat in 24 milioane de locatii, Visa are calificarea unica de a extinde beneficiile acestui parteneriat pentru milioanele de detinatori de carduri si suporteri din intreaga lume. Acest parteneriat se bazeaza pe programe de marketing de mare succes cu proprietati globale, intre care Jocurile Olimpice/Jocurile Paraolimpice, Disney si Cupa Mondiala de Rugby. Fiind suprema proprietate in fotbal, FIFA, FIFA World Cup™ si FIFA Women’s World Cup raman un premiu extrem de cautat.

De-a lungul acestei perioade de opt ani, Visa va promova un numar de evenimente si competitii FIFA, intre care Cupa Confederatiilor FIFA, Cupa Mondiala FIFA pentru Cluburi, Cupa Mondiala FIFA U-20, Cupa Mondiala FIFA Interactive, Cupa Mondiala FIFA pentru Fotbal pe plaja, Cupa Mondiala Feminina FIFA U-20 si Cupa Mondiala FIFA Futsal. De asemenea, Visa va colabora cu FIFA pentru a explora posibilitatea de a crea si promova fotbalul pentru persoanele cu handicap de vedere, bazandu-se pe implicarea de lunga durata a Visa in sporturile paralimpice.

Strategia FIFA pentru parteneriat comercial este conceputa astfel incat sa imbunatateasca dezvoltarea sportului in intreaga lume si in toate zonele sociale. Un Partener FIFA se bucura de cel mai inalt nivel de asociere cu FIFA, eclipsand de departe sponsorizarile de baza pentru evenimente si beneficiind de drepturi pentru toate evenimentele FIFA, active exclusive de marketing si o afiliere la evenimentele speciale si initiativele de dezvoltare ale acestei organizatii tutelare. Visa devine una dintre cele sase organizatii globale care vor alcatui esalonul de varf al Partenerilor FIFA.