"Mancarurile de tip fast-food reprezinta alternative rapide si accesibile ca pret (…) fata de mancarea gatita. Chiar daca sunt convenabile si economice pentru un stil de viata ocupat, meniurile fast-food sunt de obicei bogate in calorii, grasimi saturate, zahar si sare si expun oamenii riscului de obezitate", se spunea pe acest site, relateaza Mediafax.
"Deocamdata, trecem prin operatiuni de mentenanta, pentru a va oferi cea mai buna experienta posibila. Ne cerem scuze pentru aceste upgrade-uri care sunt in curs de desfasurare", se arata pe site-ul principal al companiei McDonald’s, care a confirmat inchiderea paginii de internet McResource Line, informeaza CNN.
In ciuda faptului ca oferta de meniuri de la McDonald’s include mancaruri prajite si alte produse pe baza de potentiatori de gust, compania le recomanda angajatilor sai, pe site-ul McResource Line, sa evite "produsele prajite" si sa "limiteze adaosul de branza, sunca si maioneza".
Avertismentul avea, de asemenea, in vedere hamburgerii, cartofii prajiti si sucurile acidulate, deoarece "o dieta bogata in grasimi prezinta un risc mare de obezitate".
Numeroase restaurante tip fast-food ofera reduceri la mancare si pauze de masa scurte pentru angajati, fortandu-i astfel sa manance mancare nesanatoasa.
Din acest motiv, angajatii companiei McDonald’s erau sfatuiti sa manance in alte locuri: "Mancati in locuri care ofera o varietate de salate, supe si legume".
Acelasi site a ajuns pe prima pagina a presei internationale la inceputul anului, cand si-a indemnat angajatii, nemultumiti de salarii, sa isi vanda lucruri din casa, sa aplice pentru obtinerea cupoanelor pentru mancare si sa isi mai ia o slujba pentru a face fata crizei financiare.
Pe site apareau sfaturi si despre cum sa dai bacsis bonelor, portarilor, antrenorilor personali si personalului responsabil de curatarea piscinelor.
Inainte de inchiderea site-ului, un purtator de cuvant al companiei McDonald’s a declarat ca mesajele respective au fost "complet scoase din context".