Astfel, veniturile grupului au scazut anul trecut cu 1,2%, la 84,3 miliarde euro.

In baza organica, excluzand impactul variatiei preturilor la carburanti si efectele de calendar, vanzarile Carrefour au urcat anul trecut cu 2,5%, noteaza compania intr-un comunicat publicat joi.

Vanzarile din Franta au crescut cu 1,2% in baza organica, la 39,7 miliarde euro, toate formatele de magazine (hipermarket, supermarket, magazine de proximitate) inregistrand evolutii pozitive.

Pe pietele europene din afara Frantei, veniturile Carrefour au scazut anul trecut cu 2,6% in baza organica, ajustate pentru preturile la carburanti si efectele de calendar, la 21,8 miliarde euro, fata de cresteri de 12,6% in America Latina, respectiv 1,9% in Asia.

Citeste si:

Revenirea s-a consolidat in trimestrul al patrulea, cand vanzarile grupului au urcat cu 3,2% in baza organica, la 22,2 miliarde euro, cu evolutii pozitive in Franta si Spania, in timp ce afacerile din Italia au continuat sa fie marcate de conditiile economice dificile.

Actiunile Carrefour au deschis joi in scadere cu 1,2% pe bursa de la Paris.

Grupul este prezent si in Romania. Carrefour Romania opereaza patru formate de magazine, cu un total de 160 unitati, dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 56 magazine de proximitate Express si un magazin online.

Compania a avut in 2012 pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011, si un profit de 23 milioane euro.