BASF a avut vanzari de 15,9 miliarde euro in primele trei luni din acest an, in crestere cu 8,8% fata de perioada echivalenta din 2007, iar profitul operational calculat inainte de deprecieri si amortizari a fost de 2,9 miliarde euro, cu 10,5% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Compania germana producatoare de produse chimice a avut castiguri de 2,48 euro pe actiune, in crestere cu 19,2% fata de primul trimestru din 2007, cand inregistrase un profit de 2,08 euro/actiune.

"Strategia noastra pe termen lung da roade", a comentat presedintele BASF, Jurgen Hambrecht, la reuniunea anuala a companiei.

"Cel mai bine se vede acest lucru in perioade cum este cea actuala, de turbulente pe pietele financiare. Strategia BASF nu consta in incercarea de a obtine imbunatatiri in decurs de cateva trimestre, ci de a fi pe termen lung inaintea concurentei", a adaugat seful BASF.