Numarul pasagerilor care au calatorit in luna martie la business class a crescut cu 10,8% fata de perioada similara din 2009, potrivit Asociatiei Internationale pentru Transport Aerian (IATA).
Potrivit ultimelor cifre publicate de IATA, volumul pasagerilor premium a crescut cu 7,6% in perioada ianuarie-martie 2010, in comparatie cu trimestrul 1 din 2009.

Traficul premium reprezinta un segment important pentru linii aerine precum Singapore Airlines, Cathay Pacific si British Airways, care realizeaza circa 40% din venituri prin vanzarea locurilor business class.

De asemenea, numarul pasagerilor care au calatorit la clasa economy a urcat cu 8,8% in martie fata de luna similara din 2009. In primul trimestru al anului avansul a fost de 7,4% in comparatie cu primele trei luni ale anului precedent.

“Din aceste date se vede clar ca traficul premium isi revine mai repede decat cel economy. Daca segmentul de corporate si-a recapatat increderea in economia globala, cel de leisure, pe fondul cresterii somajului si a indatorarii, ramane inca sceptic”, au comentat reprezentantii IATA, citati de businesstime.com.

Chiar si in conditiile cresterilor realizate in primul semestru, nivelul actual al traficului de business este cu 15% mai mic fata de prerioada dinainte de criza.

Daca la nivel mondial traficul premium este in continua crestere, in Europa acest segment a scazut cu 3,1% in primele trei luni din 2010.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri