Fiat a operat o restructurare in interiorul marcilor grupului, in urma careia Maserati iese de sub aripa protectoare a emblematicului Ferrari si va face casa noua cu alta marca sportiva, Alfa Romeo.

Decizia are la baza o explicatie foarte solida, mai precis mult-asteptata listare a actiunilor Ferrari, care pana acum a fost amanata de investitiile costisitoare si pierederile considerabile ale brand-ului Maserati.

Din noua structura vor beneficia in egala masura Maserati si Alfa Romeo, aceasta din urma urmand sa preia din capitalul de imagine al surorii mai puternice pentru a-si creste vanzarile mai ales in afara Europei.

Citeste si:

Alfa Romeo nu mai este prezenta pe ce mai mare piata auto din lume, Statele Unite, din 1991 si cel mai sigur in 2007 modelele marcii vor putea fi vazute in show-room-urile si pe strazile americane.

Maserati va continua colaborarea tehnica cu Ferrari, in principal in domeniul dezvoltarii de noi grupuri propulsoare.

Fiat a angajat in 2004 management strain pentru cele doua marci ale grupului, respectiv Karl-Heinz Kalbfell (fost director executiv la Rolls Royce) pentru Alfa Romeo si Martin Leach (fost director executiv la Ford) pentru Maserati.