1. Poarta o pata de culoare ca sa‐ti cresti sansa unei mariri de salariu sau a incheierii unei afaceri

Cand vrei sa comunici o anumita relaxare, incearca o combinatie contrastanta intre camasa si cravata, un sacou casual si o pereche de pantaloni de stofa care sa iti puna in valoare anatomia. Mai mult, daca iti asumi o pata de culoare in tinuta de birou, cei din jur te vor percepe ca o persoana inventiva iar acest lucru paveaza calea catre noi parteneriate, promovari si cresteri de salariu, potrivit unui studiu mentionat de telegraph.co.uk.

Cum asa? Simplu, culorile iti dau siguranta si incredere in propria persoana si atunci deciziile pe care le iei sunt in deplin acord cu starea ta. Daca lucrezi intr‐un mediu mai rigid, precum o banca, costumul tau poate capata aceeasi nota distincta si pozitiva daca ii asociezi o cravata sau o batista colorata.

2. Costumul fara cravata se asorteaza perfect cu un discurs brici

Un costum croit pe comanda vorbeste de la sine. De aceea, de multe ori, vei parea mai increzator in fortele proprii daca renunti la cravata si complimentezi simplitatea si croiala costumului printr‐un discurs demn de faimoasele TED talks.

Nimeni nu se naste cu arta potrivirii cuvintelor in sange, asa ca invata creezi un fir narativ captivant folosind unul dintre nenumaratele cursuri online de public speaking. Spre exemplu, pe openlearningworld.com, gasesti unele gratuite.

Revenind la costum, singura solutie pentru a nu te pierde intr‐o chestie larga, teapana si impersonala, este un costum bespoke sau unul made to measure, care va cadea ca turnat pe tine. Croiala potrivita, materialul, culoarea, detaliile, toate acestea trebuie alese impreuna cu un tehnician intr‐un atelier dedicat costumelor pentru barbati. Vestea buna este ca ai de unde alege; Bucurestiul a devenit in ultimii ani un soi de Savile Row al serviciilor made‐to‐measure.

3. Punctualitate si time management cu stil

Punctualitatea nu este arta de a estima cat de mult va intarzia persoana pe care trebuie sa o intalnesti, ci arta de a o surprinde cu relaxarea data de 5 minute de pregatire mentala de dinainte. Fa‐ti un obicei din a ajunge mai devreme cu 5 minute la fiecare intalnire si de a verifica mereu pe parcursul ei, cat timp mai ai la dispozitie.

Punctualitatea tine atat de a ajunge la timp la o intalnire, dar si de a o termina in timp util ca tu si partenerii de discutii sa puteti trece in mod eficient la celelalte prioritati ale zilei de munca. E nepoliticos si neproductiv sa verifici ora de pe smartphone, asa ca bazeaza‐te pe un ceas care sa‐ti placa atat de mult sau care sa spuna o poveste atat de buna incat sa‐l consulti mereu cu aceeasi placere.

Ceasurile de mana Zeppelin, spre exemplu, sunt create dupa modelul ceasurilor pentru aviatori din anii ’50, potrivit paginii dedicate pe ora10.ro, si ar putea fi o metafora perfecta pentru dorinta ta de a fi mereu la inaltime.

4. Fii mereu pregatit! Invata cum de la o femeie care a inspirat intreg mapamondul

De cate ori ti s‐a intamplat sa mergi la o discutie cu un potential client ori partener fara sa reusesti sa inchei un deal? Cat s‐a datorat faptului ca nu ai putut sa‐ti sustii prezentarea cu exemple pentru ca nu ti‐ai luat tableta sau diverse documente relevante la tine, pe motiv ca nu iti place sa cari lucruri si te bazezi doar pe calitatile tale retorice?

Asa cum Audrey Hepburn a inspirat milioane de femei cu ideea conform careia nu ar trebui sa iasa din casa nearanjate pentru ca s‐ar putea oricand sa aiba o intalnire cu destinul, asa e si cu oamenii care vor sa prospere in afacerI. Nu ar trebui sa iasa din casa neinsotiti de o servieta de piele, in care sa isi organizeze eficient toate device‐urile si documentele care pot convinge oricand un interlocutor sa se asocieze cu ei.

Mai mult, o servieta comunica faptul ca esti o persoana organizata si eficienta. Daca vrei sa iti dai seama ce impact are o servieta potrivita asupra tinutei unui barbat, clateste‐ti ochii cu sugestiile celor de la realmenrealstyle.com.

Sursa foto: pixabay.com, picjumbo.com