Un tort costa 69 de lei si produsele din aceasta colectie vor putea fi cumparata timp de o luna.

Colectia include: tortul diferentei de salari, tortul nereprezentarii in parlament, tortul topul celor bogati, tortul start-up inegal, tartele plafon de sticla (care arata diferenta in pozitii de senior management comparand cu egalitatea in pozitii din middle management)

Deserturile sunt 100% comestibile si promoveaza cele mai populare din retetele originale Paul (Entrement Fleur de Lys, Tartelette au citron, Tartelette au chocolat).

Citeste si:

Incasarile din urma colectiei vor finanta doua activitati ale organizatiei FILIA: un program de informare a femeilor despre drepturile pe care le au pe piata muncii si folosirea instrumentelor legale pentru a combate discriminarea si o campanie de advocacy pentru promovarea reprezentarii politice a intereselor femeilor.

“Bittersweet” este prima colectie de deserturi sociale din lume si a fost dezvoltata de catre Paul Romania Impreuna cu agentia de inovatie MRM//McCann Romania.

“World Economic Forum a facut public un raport global despre diferentele de gen in 2015, conform caruia Rominia este clasata pe locul 113 din 145 in ceea ce priveste egalitatea in clasa politica. Nici in alte domenii precum educatia, sanatatea sau siguranta financiara nu s-a clasat bine. Proiectul ‘Bittersweet’ si-a asumat rolul de a vorbi despre aceste diferente pentru a inuraja conversatii despre importanta echilibrarii balantei dintre femei si barbati in fiecare insititutie si casa din Romania -” – a decalarat Nir Refuah, CEO si chief creative officer, MRM//McCann Romania