Piraeus Bank Romania promoveaza creditul pentru locuinta prin intermediul unui spot TV, realizat de agentia de publicitate Foote Cone & Belding. Produsul oferit de Piraeus este unul competitiv, cu o dobanda atractiva de numai 7.5 % la creditele acordate in euro, pe o perioada de pana la 30 de ani. Noutatea pe care o aduce este faptul ca prin acest produs se pot refinanta creditele imobiliare / ipotecare contractate la alte banci.

Mizand pe aceste atuuri, ideea pentru spotul TV a pornit de la faptul ca toata lumea are nevoie de un spatiu in care sa se simta confortabil si in care sa dea frau liber imaginatiei. Din acest motiv a fost ales ca si concept creativ, ideea unei familii tinere care incearca sa joace un simplu joc de-a v-ati-ascunselea, joc pe care oricine l-a jucat acasa, dar lipsa de spatiu strica buna dispozitie a celor implicati. S-a dorit sa se comunice faptul ca Piraeus Bank Romania te poate ajuta sa iti implinesti visele, laitmotivul acestei campanii fiind, ca si la campaniile precedente, ca Oricand vrei mai mult Piraeus Bank este alaturi de tine.

Prin acest spot TV, Piraeus Bank isi propune sa informeze publicul despre avantajele acestui produs, dar si sa creasca notorietatea acestui tip de credit, si implicit, a bancii. In plus, alte obiective vizate se leaga de sporirea volumului de solicitari pentru creditul pentru locuinta si atragerea unui numar cat mai mare de clienti.

Spotul TV pentru a carei realizare s-a alocat un buget de 40.000 de euro, a fost lansat din data de 2 ianuarie si se va difuza pana pe 12 februarie pe posturile Pro TV, Acasa, Antena 1, Antena 3, Realitatea TV si Discovery.

Filmarile au fost o adevarata incantare pentru baietel, care sub atenta indrumare a regizorului spaniol Eduardo Vasquez s-a simtit chiar ca pe un teren de joaca. Regretul sau a fost ca filmarile s-au incheiat prea repede, deoarece cu siguranta s-ar fi jucat de-a v-ati ascunselea pana seara tarziu, dar profesionalismul echipei si-a spus cuvantul si acestea au durat numai 5 ore, exact cat era programat. Un moment inedit a fost cel in care tatal a facut acrobatii agatat de lustra, toate acestea asigurate prin cablurile de sustinere prinse de o macara mobila.

Echipa care a luat parte la filmarea spotului a fost formata din Cristina Micu, Marketing Manager din partea Piraeus Bank, Cezar Batog - Director de Strategie, Cosmin Radoi - New Business Director, Adrian Cocan - Account Manager, si echipa de creatie compusa din Nelu Colonelu Jarnea Creative Director, Andrei Zabet Copywriter, Serban Maresalu Chiribau Art Director, din partea Foote Cone & Belding. Regizorul spotului a fost Eduardo Vasquez, iar casa de productie Animotion Production / Rollin Film.



Despre Piraeus Bank Group

Piraeus Bank Romania a luat fiinta in anul 2000, prin preluarea de catre Piraeus Bank Group a unei banci deja existente pe piata romaneasca, si anume Pater Credit Bank. Astazi banca detine 30 de sucursale pe intreg teritoriul tarii.

Piraeus Bank Group este una dintre cele mai dinamice si active organizatii financiare din sud-estul Europei, cu 418 reprezentante si actiuni in valoare de 21.8 miliarde Euro.

Piraeus Bank, compania mama a Grupului, a fost fondata in 1916 in Grecia.

Banca conduce astazi un grup de companii implicate in activitati financiare si bancare de pe piata sud-est europeana, precum si din Londra sau New York.

Grupul este implicat in toate sectoarele activitatii bancare precum retail banking, intreprinderi mici si mijlocii, corporate banking, piete de capital si investment banking, leasing si finantarea sectorului naval.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri