In ultimul trimestru al anului trecut, Pro TV a avut o cifra de afaceri de circa 46,9 milioane de dolari, fata de 48,2 milioane de dolari intre octombrie si decembrie 2010.

Cresterea este mult mai mare comparativ cu trimestrul al treilea al anului trecut, cand compania de televiziune a inregistrat venituri de 31 de milioane de dolari. Avansul mare in T4 2011 fata de T3 2011 este determinat de faptul ca ultimele trei luni ale anului reprezinta intotdeauna perioada cu cel mai mare numar de reclame.

Pe de alta parte, compania a avut un profit operational (OIBDA) de 25,9 milioane de dolari, la aceleasi nivel cu cel din 2010. In trimestrul al patrulea, Pro TV a avut un profit operational de 8,5 milioane de dolari, o crestere importanta fata de 6,4 milioane de dolari in T4 2010.

In acelasi timp, grupul american CME a avut venituri anul trecut de 864,8 milioane de dolari, mai mult cu 17,3% fata de 2010. Totodata, grupul a inregistrat un profit operational de 167 milioane de dolari, in crestere cu 55,6% comparativ cu anul anterior.

Citeste si:

CME este o companie de media si divertisment integrata vertical cu operatiuni de broadcast, continut si new media in Europa Centrala si de Est.

Aceasta detine posturi de televiziune in Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action si Ring.bg), Croatia (Nova TV, Doma si Nova World), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport si MTV Czech), Romania (PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, Sport.ro, MTV Romania si PRO TV Chisinau,), Slovacia (TV Markíza si Doma) si Slovenia (POP TV, Kanal A si pachetul POP NON STOP). Operatiunile de broadcast ale CME sunt sprijinite de divizia de continut si disitributie, Media Pro Entertainment, cat si de divizia de New Media, care opereaza Voyo, serviciu regional de video-on-demand.

CME este listata la New York, pe piata Nasdaq, si pe bursa de la Praga.