Gigantul IT american si-a schimbat modul de a se promova, acolo unde rivalii sai domina.

Google a investit enorm in publicitatea TV, reviste si ziare pentru a-si promova noile servicii precum reteaua de socializare Google+ sau browserul web Google Chrome.

Sumele investite in publicitate in 2011 sunt aproximativ egale cele ale rivalilor de la Apple, Microsoft sau Yahoo.

Google si-a bugetat 213 milioane dolari pentru a-si promova produsele in 2011, o crestere de 4 ori mai mare fata de cele 56 milioane dolari investite in 2010, potrivit estimarilor agentiei Kantar Media.

Citeste si:

Cu 123 milioane de dolari, online-ul reprezinta cea mai mare parte a investitiilor in publicitate,urmate fiind investitiile in publicitatea TV (70 mil. $), in timp ce revistele, ziarele, promovarea prin radio si outdoor au reprezentat circa 21 milioane dolari.

Cheltuielile cu publicitatea pentru Google au totalizat 1,2% din veniturile realizate in SUA (17,6 mld. dolari), comparativ cu 1,5% ale rivalilor de la Microsoft si Apple.

Numai pentru promovarea retelei de socializare Google+, gigantul IT a cheltuit 12 milioane dolari - suma ce include si un spot TV cu personajele din show-ul “The Muppets”. (vezi video)



Foto: sparxoo.com