EFMP, cu o cifra anuala de 140 milioane euro, reprezinta o retea de parteneriate intre agentii independente de field marketing prezente in 21 de tari din Europa si ofera acestora acces la brief-uri si platforme globale de field marketing, audit, merchandising si solutii inovatoare de raportare online a rezultatelor.

Printre clientii de top EFMP se numara Nespresso, Philips, Unilever, Mondelez si Danone.

“In ultimii ani, agentia noastra a gestionat o serie de proiecte regionale, ceea ce a constituit un prim pas in interactiunea cu pietele de field marketing din Europa. In acelasi timp, acest parteneriat ne obliga sa mentinem un standard ridicat, conform cerintelor Uniunii Europene, al tuturor serviciilor dezvoltate de noi si sa oferim solutii inovatoare adaptate pietelor in care actionam. (...) Cel mai important lucru insa este
faptul ca, prin aceasta afiliere, Grup Sapte va putea oferi acces brandurilor romanesti pe piata europeana", a declarat Florina Mihaescu, CEO Grup Sapte.

In cei 14 ani de activitate, Grup Sapte a realizat 180 de milioane de contacte cu consumatorii romani in cadrul campaniilor de BTL desfasurate pentru clientii sai, prin intermediul angajatilor si a colaboratorilor pe termen scurt ai agentiei. Printre clientii Grup Sapte se numara Alexandrion, Beiersdorf, Unilever, Carrefour, Coca – Cola, Molson Coors, Mondelez, 3M, Nestle, BIC.