Calatorii care au zburat cu compania WestJet au fost rugati, in timp ce asteptau pe aeroportul din Toronto sa urce in avion, sa-i spuna lui Mos Craciun ce cadouri isi doresc de sarbatori. In timpul cursei spre Calgary, care dureaza 3 ore si 53 de minute, peste 150 de voluntari au dat buzna in magazine si au cumparat produsele puse de adulti si copii pe lista Mosului. Asa s-a intamplat ca la destinatie, in loc de bagaje, pasagerii au primit cadourile la care visau, cu numele lor, printre care tablete, telefoane, televizor, dar si haine.

Aceasta este o tactica de marketing facut in timp real, prin care compania aeriana a mizat pe rasplatirea si fidelizarea pasagerilor.

Intreaga miscare, de la pregatirea cadourilor la descoperirea lor de catre pasageri, a fost filmata cu camera ascunsa, iar povestea a fost denumita „Noaptea de dinainte de Craciun”. Este al doilea an in care compania WestJet isi surprinde calatorii cu cadouri in loc de valize. Filmul, postat pe YouTube, a strans peste 6 milioane de vizualizari in trei zile.

Sursa foto: captura YouTube