Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro.

De asemenea, 85% dintre liderii digitali doresc sa construiasca relatii directe cu clientii, care se bazeaza pe profiluri de 360 de grade al comportamentului si dorintelor clientilor atunci cand acceseaza tehnologiile mobile, retelele sociale, cand sunt online, la domiciliu, in sali de spectacol sau la locul de munca.

Totodata, 77% dintre liderii digitali spun ca au acces la datele clientilor in timp real, 64% dintre ei considera "crearea unei culturi a inovarii" o prioritate strategica, iar 57% acorda o importanta similara "ascultarii dorintelor clientilor si evaluarii interactiunii cu acestia".

"Chiar daca in momentul de fata aceste concluzii ale studiului pot parea departe de piata din Romania, este suficient sa observam ca si aici clientii finali au deja un control fara precedent asupra consumului de continut, pe toate coordonatele - cum, cand si unde. Inovarea continua permisa de noile tehnologii transforma interactiunea companiilor de media cu clientii lor si cere o cu totul alta abordare. Niciun produs sau serviciu nou, de unul singur, nu mai poate constitui <<solutia>>. Castigatorii vor fi cei care vor sti sa construiasca sisteme, procese si culturi organizationale care sa genereze constant inovatii validate de reactia in timp real a clientilor", spune Elena Badea, director de marketing al EY Romania.