Pentru a promova marca de vodka, creatorii campaniei au folosit sloganul “De ce Edward Snowden regreta ca nu a cautat azil in Polonia”. Spionul American a primit azil politic in Rusia dupa ce a dezvaluit detalii importante cu privire la amploarea sistemului de supraveghere organizat de Agentia Nationala pentru Securitate Nationala americana. Fostul angajat al NSA a devenit acum un simbol si este folosit ca un instrument de marketing.

Reclamele au fost vazute si popularizate de utilizatorii retelei sociale Twitter, care au fotografiat imagini din California, Miami, Texas si Chicago.

Citeste si:

“Ne distram impartasind punctul nostru de vedere intregii lumi si aceasta campanie este un bun exemplu”, a declarat Timo Sutinen, vicepresedintele de Marketing si dezvoltarea afacerilor la Imperial Brands. Compania a investit cateva milioane de dolari in aceasta campanie.

Imaginea lui Edward Snowden nu este folosita numai in reclame. Regizorul Oliver Stone vrea sa faca un film care sa spuna povestea agentului american.

Cel mai mare spion al zilelor noastre, Edward Snowden, a devenit subiect de film

Cel mai mare spion al zilelor noastre, Edward Snowden, a devenit...

Sursa foto: Twitter