Agentia a castigat trofeul cu 74 de puncte, obtinute cu premii pentru campaniile "#ArenaFanilor", pentru Federatia Romana de Fotbal (in categoriile Viral Non-Video, Online PR Special Projects si Full Digital Campaign) si pentru "Cu totii gresim. Noi si platim" pentru Westwood (brand al retailerului Domo), in categoria digital component of an integrated campaign.

De asemenea, Webstyler (foto) a obtinut nominalizari cu platforma Nutricia.ro pentru Aptamil si cu campania “Shareuieste Fericit” pentru Telekom.

“2015 este un an de cotitura in industria comunicarii digitale. Acum 15 ani aparea trafic.ro si intram in era advertisingului online. Tot acum 15 ani se nastea si Webstyler. Era advertisingului online se incheie aici. Intram in era contentului. Agentii si clienti, cu totii trebuie sa invatam sa comunicam altfel cu oamenii. Trebuie sa invatam sa fim in mod real relevanti in vietile lor, trebuie sa invatam sa vorbim cat mai putin despre brandurile noastre si mult mai mult despre nevoile lor”, spune Bogdan Nitu, directorul general al Webstyler.

Webstyler face parte din GMP Group si ofera servicii integrate de comunicare digitala prin administrarea cu succes a comunicarii online pentru branduri ca: Petrom, NN, Telekom, Danone, Baneasa Developments, Edenred, Mitsubishi, Regina Maria.

Celelalte agentii premiate in cadrul Internetics a fost: CAP, CohnandJansen JWT, Digital Star & 23, FCB Bucharest, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett Romania, Ogilvy Group Romania, Publicis Romania, Seniorhyper si Tribal Worldwide Romania.

Citeste si:

Publicis a plecat acasa cu sase trofee (dar cu punctaj mai mic in total fata de Webstyler), dintre care trei pentru campania Pegas Urban Color, doua pentru ACR Street View Test si unul pentru aplicatia de mobil Orange - 4G Entertainment Subway. Automobil Clubul Roman a mai primit doua distinctii speciale din partea juriului: Most Creative Client of the Year si Best Use of Technology.

Tribal Worldwide Romania si Leo Burnett Romania au obtinut cate doua trofee, pentru campaniile #MecSaysHiToJunimea (McDonald’s Romania), respectiv Come and vote! (Asociatia Pro Democratia) si #Smartists (Bonux 3 ȋn 1).

Brandurile premiate au fost: Active Watch Romania, Asociatia Pro Democratia, Atelierele Pegas, Domo, ING Bank, McDonald's Romania, Mega Image, Orange Romania, Penny Market, Procter & Gamble, Romanian Football Federation, SOR (Romanian Ornithological Society) & Natura 2000, Special Olympics Romania si Ursus Breweries.

In competitie au fost inscrise 167 de lucrari, de catre 30 de participanti. Acestea au fost jurizate de catre 22 de specialisti ai industriei de online. Presedintele juriului a fost Tony Högqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia. Acesta a luat parte si la gala de premiere si s-a aratat incantat de proiectele pe care le-a vazut la jurizare.

Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online care premiaza cele mai bune campanii interactive, site-uri si intrumente de promovare online.
Internetics a fost lansat de catre The Institute in 2001. The Institute este fondator al Romanian Design Week, DIPLOMA, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania si Scoala ADC*RO.