Eugen Suman lucreaza de peste zece ani in publicitate, in timpul carora a ocupat si functii asemanatoare in agentii de publicitate din Praga si Bratislava, precum McCann Praga, Young & Rubicam Praga, JANDL Bratislava. In trecut, Suman a fost copywriter pentru Graffiti BBDO, Grey, Ex Aequo si Godmother.

„MullenLowe este o retea cu un work extrem de vizibil la nivel international, iar echipa din Romania are potentialul de a fi unul dintre birourile care impresioneaza la toate capitolele – local, international, in inima consumatorilor si pe scenele festivalurilor de creatie. De altfel, asta este una dintre ambitiile cu care vin in agentie – sa fac impreuna cu oamenii de-aici ca MullenLowe sa devina the place to be, indiferent daca vorbim despre creativi super talentati sau clienti care cauta an unfair share of attention pentru brandurile lor. Am gasit aici o energie buna si o pofta de a face campanii tari, iar asta e din ce in ce mai rar in industria noastra”, spune Eugen Suman, Executive Creative Director, MullenLowe.

Eugen Suman a castigat zeci de premii si nominalizari la principalele festivaluri locale si internationale de creatie cu agentii din trei tari diferite: Romania, Cehia si Slovacia, si a lucrat pentru clienti precum Unilever, Vodafone, GE Money Bank, Tuborg, SAB Miller, Toyota, Dacia, Harley Davidson, Carturesti, Bang&Olufsen, British American Tobacco sau Carrefour. Este invitat constant in juriul unor festivaluri precum ADC Europe, Golden Hammer, New York Festivals, AD STARS Asia sau Effie. In prezent, Suman este in plin mandat de presedinte al ADC RO, Art Directors Club of Romania. In 2013, Suman a fost numit al doilea cel mai bun Creative Director din Slovacia, iar cu un an inainte, a fost numit al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive.

Citeste si:

Detinuta de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in 65 de tari. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat reteaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru in WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agentii si campanii din lume, realizat pe baza eficientei, strategiei si creativitatii.

In Romania, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alaturi de Initiative (media), Golin (relatii publice), Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare in domeniul medical si farmaceutic).