Cu aceste rezultate de vanzari, revista “femeia de azi” devine un jucator important pe piata revistelor mass-market pentru femei. De asemenea, aceste cifre plaseaza “femeia de azi” peste competitorii “Ioana” (60.562 exemplare vandute in medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si “Lumea femeilor” (48.060 exemplare vandute in medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006).

Mai mult, costul pe mia de exemplare vandute la valoarea rate card este de 39 euro pentru “femeia de azi” in comparatie cu 53 de euro pentru “Ioana” si 54 euro pentru “Lumea femeilor”. Pe un ton prietenos, 'femeia de azi' imbina utilul cu placutul. Informatia cu emotia. Revista se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 50 ani, venituri medii, educatie medie si mare. Sunt traditionale si orientate catre familie, fara a fi conservatoare.

“Femeia de azi” este un brand care si-a dovedit deja puterea. Am investit si vom continua sa investim in acest brand. Pentru cititori inseamna produse din ce in ce mai indragite. Pentru clientii de publicitate, speram ca investitia noastra sa fie una eficienta si pentru ei, informeaza un comunicat furnizat catre comunicatedepresa.ro.

Portofoliul Sanoma-Hearst Romania cuprinde 8 reviste, dintre care 5 internationale (Cosmopolitan, Beau Monde, FHM, National Geographic si Story) si 5 romanesti (Casa si gradina, FEMEIA., Femeia de azi, Mami, Scrii si Castigi), un portal de Internet (www.startpage.ro) si 4 website-uri (www.cosmopolitan.ro, www.fhm.ro, www.mami.ro, www.national-geographic.ro).