News Corporation, concernul media condus de Rupert Murdoch, a inregistrat o crestere de 18% a veniturilor in trimestrul doi fiscal, acestea ridicandu-se la 7,84 miliarde de dolari. Cele mai importante contributii la aceasta crestere au fost aduse de filmul "Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan, care a costat 18 milioane de dolari si a avut inregistrat 248 de milioane de dolari din vanzarile de bilete, si MySpace, care isi continua cresterea fulminanta inregistrata in ultima perioada.

Cu toate acestea, profitul News Corp, care este a treia companie media din lume ca marime, dupa Time Warner si Walt Disney, a fost de 822 milioane de dolari, in scadere comparativ cu perioada similara din 2005. Aceste rezultate pot fi puse si pe seama faptului ca in urma cu un an News Corp. a castigat 381 de milioane de dolari in urma vanzarii diviziei TSL Education. Exceptand aceasta vanzare, profitul inregistrat in ultimele trei luni din 2005 a fost de 21 de centi pe actiune, in timp ce profitul inregistrat in ultimele trei luni din 2006 a fost de 26 de centi pe actiune.

Profitul diviziei de productii cinematografice a News Corp. a crescut in perioada mentionata cu 57%, pana la 470 milioane de dolari, bazandu-se pe incasarile productiilor “Borat” si "Little Miss Sunshine", scrie International Herald Tribune. Profitul retelei de televiziune Fox a scazut in aceeasi perioada cu 39 de procente, pana la 112 milioane de dolari.

Time Warner a afisat saptamana trecuta o crestere de 34% a profitul inregistrat in ultimul trimestru din 2006, in timp ce Walt Disney urmeaza sa isi prezinte rezultatele financiare in perioada urmatoare, analistii estimand o creste de 7,6 procente a veniturilor.