La 3 luni de la intrarea pe piata, THE PRACTICE isi face bilantul. Pe 15 noiembrie 2006, THE PRACTICE devenea operationala. Noua companie de PR, o initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu, a Ioanei si a lui Stefan Iordache, pornea atunci la drum cu o echipa de 4 consultanti, un client in portofoliu si un parteneriat cu grupul de comunicare Leo Burnett.

Pana astazi, compania de relatii publice aproape si-a dublat echipa: de la cei 4 oameni cu care a inceput, agentia a crescut la 7 in prezent. Managementul agentiei precizeaza ca in perioada urmatoare intentioneaza sa angajeze inca 2 oameni, pentru a optimiza volumul de activitati si ritmul de lucru in agentie.

“Cu aceasta echipa tanara si profesionista am reusit o performanta de care suntem foarte mandri. In cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pana azi, am castigat increderea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati in derulare” declara Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.

In ordinea in care s-au adaugat portofoliului agentiei, acesti clienti sunt: Mol Romania, Abbott Laboratories cu programul REDUCTOSTART, SAP Romania, Carpatcement Holding, GE Money Romania cu cele 3 companii Domenia Credit, Estima Finance si Motoractive Leasing, Interbrew Romania cu un program foarte interesant pentru Bergenbier, Lerida cu brandurile Bombay Sapphire, Bacardi, Martini si Dewar’s, Brailact cu brandul Brenac si Asociatia Erudio cu programul Erisma. Agentia ofera servicii de PR pe baza contractuala si pentru doua dintre companiile din grupul partener: agentia de publicitate Leo Burnett si compania de media Starcom.

Citeste si:

Toate aceste companii si branduri reprezinta clienti de consultanta permanenta sau de programe pe termen lung, pentru care agentia ofera servicii specializate de relatii publice, din domeniul comunicarii corporative si de marketing, dar si servicii aditionale de comunicare, ce decurg din activitatea de relatii publice.

“Am crescut rapid si frumos in cele trei luni. Pentru perioada urmatoare ne vom concentra pe a consolida ceea ce am construit pana acum. Vrem sa oferim clientilor nostri cel mai bun produs de consultanta de PR din industrie si vrem sa mentinem si chiar sa imbunatatim la THE PRACTICE atmosfera efervescenta pe care am reusit s-o avem inca din primele zile de lucru” comenteaza Gabriela Lungu.

Agentia THE PRACTICE – powered by Leo Burnett este o companie de consultanta in relatii publice axata puternic pe strategie si creativitate, dedicata construirii si protejarii celor mai de succes branduri din Romania, fie ele locale sau internationale. THE PRACTICE lucreaza in baza unor parteneriate pe termen lung, in viziunea specialistilor companiei acesta fiind modul de lucru cel mai eficient cu o agentie de relatii publice. Agentia activeaza in colaborare cu grupul Leo Burnett, unul dintre cele mai importante si mai apreciate grupuri de comunicare din Romania.