Producătorul brazilian de cosmetice Natura a anunţat că este în negocieri exclusive cu investitorul privat Aurelius Group pentru o potenţială vânzare a subsidiarei sale The Body Shop, transmite Agerpres care citează Reuters.

În august, Consiliul de Administraţie al Natura informase că a autorizat compania să caute "alternative strategice" pentru subsidiara The Body Shop, inclusiv o potenţială vânzare a afacerii, la şase ani după ce a cumpărat-o de la firma franceză L'Oreal.

Decizia vine după ce, în aprilie, compania din Brazilia a fost de acord să vândă brandul de lux Aesop firmei franceze L'Oreal, pentru 2,53 miliarde de dolari, ca parte a unei transformări mai extinse a Natura, al cărei director general Roberto Marques a demisionat anul trecut, fiind înlocuit cu Fabio Barbosa.

"Se negociază termenii şi condiţiile potenţialei vânzări şi nu există asigurări că se va ajunge la un acord", a precizat producătorul brazilian de cosmetice.

Dacă se va finalizată, tranzacţia ar urma să evalueze The Body Shop la un preţ mai scăzut decât cel sugerat de presă, de 400-500 milioane de lire sterline (485,20 - 606,50 milioane de dolari), au declarat pentru Reuters surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.

În ultimii ani, Natura a crescut prin achiziţii de mare calibru, inclusiv achiziţionarea The Body Shop de la L'Oreal în 2017, dar acum este interesată de "disciplină" şi reducerea gradului de îndatorare, în vederea sporirii profitabilităţii.

Sursa foto: Facebook / The Body Shop

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri