Vizitatorii pot afla informatii si pot viziona imagini din domeniile Actualitate, Sport, Bani, Reportaj, Europa, Cultura, Divertisment, Tineret, Stiinta si Tehnologie, Timp liber, Sanatate. Site-ul mai contine informatii despre programele, campaniile si vedetele TVR, organizatie, resurse umane etc., precum si o sectiune dedicata copiilor, cu o grafica speciala si care pune accent pe educatie. De asemenea, pot fi urmarite in continuare emisia live a postului TVR International, inregistrarile unor emisiuni produse de TVR, precum si imagini si informatii in timp real de la evenimente sportive, la sectiunea ,,Sport live".

Pagina web ofera utilizatorilor si posibilitatea de a-si crea propria varianta de continut a www.tvr.ro, prin optiunea ,,Pagina mea". Dupa inregistrare, utilizatorul isi creeaza propriul www.tvr.ro, selectand sectiunile pe care le doreste.

,,Noua prezenta web a TVR se construieste in jurul a doua idei principale: orientarea catre utilizator si folosirea intensa a potentialului new media al institutiei", a declarat Irina Gheorghiu, seful Departamentului TVR New Media, intr-un comunicat al TVR. Ea mai spune ca, prin aceasta schimbare, www.tvr.ro devine, dintr-un site de prezentare, unul de continut, prin care TVR vrea sa se apropie de publicul tanar si sa se implice in sustinerea comunitatilor si in dialogul social.

Citeste si:

,,Prin noul site, ne adresam in primul rand tinerilor, care, asa cum arata ultimele studii de piata, petrec mai mult timp pe internet decat la televizor. Site-ul devine interfata de comunicare a Televiziunii Romane cu o parte importanta a publicului", adauga Irina Gheorghiu.

Site-ul televiziunii publice a fost creat in anul 1998, iar in 2005 a fost relansat. Conform www.trafic.ro, pagina web a Televiziunii Romane are peste 120.000 de vizitatori pe saptamana si peste 615.000 de afisari.