„Starlink Group se afla intr-o crestere continua, intampinand cerintele clientilor nostri cu servicii noi si profesionale. Infiintarea diviziei de PR a Starlink Group reprezinta o consecinta fireasca a unei piete aflate intr-o continua schimbare, in care Relatiile Publice incep sa devina o conditie necesara pentru o buna dezvoltare a companiei pe termen lung. Le urez succes noilor mei colegi si cat mai multe realizari demne de Starlink Group”, a declarat Marcel Straut, managing partner Starlink Group.

Divizia de PR a Starlink Group si-a alaturat o echipa de consultanti cu experienta acumulata in proiecte pentru numeroase companii multinationale.

Larisa Toader este noul PR director al Starlink PR. Cu o experienta de peste 7 ani in relatii publice si comunicare, a derulat atat activitati de comunicare corporata si de brand, cat si campanii de responsabilitate sociala corporatista si evenimente BTL. A lucrat pentru companii romanesti si internationale precum: Danone, URSUS Breweries, Philip Morris, Kraft Foods Romania, Lafarge, Euronet, Nestle, Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania, Alenia Aeronautica, Camera de Comert Romano-Franceza etc. Anterior a lucrat in institutii de stat, precum Electrica S.A. si Facultatea de Comunicare si Relatii Publice „David Ogilvy”. Larisa a absolvit Facultatea de Litere, Sectia Franceza – Romana, avand si o diploma de Studii Academice Postuniversitare in Comunicare si Relatii Publice, precum si un Master in Marketing Politic si Electoral.

Oana Ene s-a alaturat echipei Starlink PR in calitate de PR Consultant. Avand o experienta de peste doi ani in relatii publice, Oana a mai lucrat pana acum pentru clienti precum Quadrant Amroq Beverages, Smithfield Foods Romania, Ensight Management Consulting, URSUS Breweries, Nestlé Romania – in proiecte de comunicare corporata si de brand. A participat, de asemenea, la realizarea mai multor proiecte de responsabilitate sociala. Oana a absolvit sectia de Comunicare Sociala si Relatii Publice din cadrul Facultatii de Litere, Universitatea din Bucuresti si in prezent urmeaza master-ul „Modele de Comunicare si Relatii Publice” al Universitatii din Bucuresti.

Irina Dinu este PR Consultant in divizia de relatii publice a Starlink. Irina a acumulat o experienta de 2 ani in relatii publice, lucrand pentru clienti precum: Quadrant Amroq Beverages, Smithfield Foods Romania, Ensight Management Consulting, Asociatia Producatorilor de hrana pentru animale de companie, Phillip Morris Romania. Anterior, a lucrat pentru Vodafone pentru o perioada de 3 ani. Irina a absolvit sectia de Comunicare Sociala si Relatii Publice din cadrul Facultatii de Litere, Universitatea din Bucuresti si in prezent urmeaza master-ul „Modele de Comunicare si Relatii Publice” al Universitatii din Bucuresti.

Citeste si:

Cu o experienta de doi ani in relatii publice si publicitate, Alexandru Flus, ocupa functia de PR Consultant. Alexandru s-a ocupat pana acum de conturi ca: URSUS Breweries, Nestle Romania, Amway Romania, Lafarge Romania, UCPR si Danone. A participat activ in dezvoltarea si implementarea mai multor programe de responsabilitate sociala, cum ar fi: “Milioane de oameni, milioane de copaci” sau “Dovedeste ca esti bun”. Alexandru este absolvent al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice “David Ogilvy”, scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, specializarea Publicitate.

Mugur Popa a decis sa adauge la experinta din domeniul marketing-ului politic si o cariera in relatii publice, incepand ca PR Executive la Starlink. Cu o experienta de 3 ani in marketing-ul politic si electoral, Mugur a fost implicat activ in coordonarea campaniei locale a PSD Brasov (2004), coordonarea campaniei locale PSD Ilfov (2004), coordonarea echipei de reactie rapida la alegerile generale, pentru PSD (2004) si in consilierea politica a Cabinetului Nastase, pe probleme de imagine. Mugur detine o diploma de Studii Academice Postuniversitare de Comunicare si Relatii Publice si un Master de Marketing Politic si Electoral.

Starlink este un grup integrat de companii, parte a retelei internationale Publicis. Portofoliul actual al agentiei cuprinde peste 35 de clienti, companii romanesti si internationale, dintre care: Abbott, Agrana, Anchor, Autoitalia Group, Bere Mures, Brenac, Chronotime, Cristalex, Cris-Tim, Dom Perignon, First One Communication, Fuchs, Hennessy, Yves Rocher, Storck, Surecheck, Ministerul Administratiei si Internelor.

Echipa Starlink Group cuprinde 52 de profesionisti specializati in campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creatie, media, productie publicitara, shopper marketing, BTL si PR.

In 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, avand o crestere de 100% fata de anul 2005.