Agentia se repozitioneaza si isi schimba identitatea ca raspuns la cresterile constante inregistate si competentele formate in ultimii ani. Dupa 14 ani de rezultate si schimbari calitative remarcabile, Mercury decide sa confirme si prin nume intrarea intr-un nou stadiu de business, inceputa acum cativa ani. Practic, rebranding-ul pune in lumina o abordare de business aplicata de ceva vreme de catre agentie.

“Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer” afirma Radu Miu, general manager Mercury360. “Schimbarea numelui este, pe de o parte, o actualizare a vechii identitati, care nu mai reprezenta demult capacitatile agentiei si care ne limita. Pe de alta parte, numele de Mercury360 inseamna o afirmare clara a gandirii holistice care ne caracterizeaza” continua Radu Miu.

“Faptul ca am abandonat “Promotions” nu inseamna ca incetam sa facem lucrurile la care am dovedit ca ne pricepem pana acum. Dimpotriva, integram acest know-how intr-un set complet de competente intr-o viziune holistica, “cross-channels and cross-instruments” asupra marketingului si comunicarii” precizeaza Radu Miu. Mercury ramane un partener pe termen lung al clientilor sai si are ca prioritate indeplinirea obiectivelor acestora si rezultatele finale, cu consecinte pozitive in business-ul lor. Nu intamplator, sloganul Mercury360 este Think results.

Citeste si:

Asadar, Mercury360 este o agentie integrata, cu o echipa de 140 de oameni profesionisti si o viziune 360 asupra comunicarii si consultantei de marketing. Mercury360 nu mai crede in linia limitativa BTL/ATL, ci gandeste solutii 360 la problemele clientilor. Are capacitati de consultanta integrata si specializata dublate de o forta de implementare rapida si eficienta recunoscuta in piata.

Referindu-se la proiectul Mercury360, Stefan Liute, strategy director la Grapefruit, agentia care ajutat la definitivarea acestui nou brand, comenteaza urmatoarele: "Am descoperit cu bucurie ca brandul la a carui cristalizare am contribuit este unul viu si autentic, trait si nu mimat de oamenii agentiei. Cand il cunosti, e ca o gura de aer proaspat intr-un spatiu imbacsit de cinism si superficialitate. De aceea cred ca Mercury360 va deveni unul dintre cele mai de succes branduri corporatiste pentru care am avut privilegiul sa lucram."

“Procesul de repozitionare nu a fost deloc unul usor. Am fost zgarciti cu timpul alocat propriilor probleme si provocari si a fost nevoie de multa determinare pentru a duce proiectul la bun sfarsit. Schimbarea trebuia facuta si reprezinta o optiune strategica de business necesara pentru a ramane competitivi si pentru a creste” comenteaza Radu Toncu, new business director Mercury360 si coordonatorul procesului de schimbare. “Ce urmeaza? Hard work, concentrare pe lucrurile pe care ni le-am propus... Fara sa uitam sa sarbatorim intr-un mod cat mai haios si propriu schimbarea. Speram sa va surprindem curand cu lucrurile pe care le vom face” adauga Radu Toncu.